Zatražite ponudu i dogovorite besplatnu prezentaciju.

Korištenjem ovog obrasca prihvaćate da ste upoznati s pravilima o privatnosti i da prihvaćate prikupljanje i obradu osobnih podataka danih u obrascu bez kojih vaš zahtjev u obrascu ne može biti ispunjen.

Prilagodit ćemo prezentaciju vašim trenutnim potrebama i odgovoriti na sva vaša pitanja. Pripremite se da vidite kako sustav funkcionira!

Naslovna Case study

Case Study

Case study
Rješenje problema fragmentiranih podataka u Poliklinici Pupillam uz eZdravko CRM

O poliklinici Pupillam

Poliklinika Pupillam, smještena u Zadru, jedna je od vodećih zdravstvenih ustanova u regiji. Ova moderna poliklinika zapošljava više od 50 liječnika subspecijalista iz područja radiologije, gastroenterologije, kardiologije, pulmologije, endokrinologije, hematologije, otorinolaringologije, ortopedije, neurologije, urologije, kirurgije, anesteziologije, fizijatrije, dermatologije i ginekologije. Pacijentima iz Zadra i Zagreba pruža vrhunsku medicinsku skrb koristeći najsuvremeniju tehnologiju i stručnost.

..

Prije implementacije eZdravko CRM sustava

Prije implementacije eZdravko CRM sustava, Poliklinika Pupillam suočavala se s nekoliko ključnih izazova koji su ometali njezino svakodnevno poslovanje. Poliklinika Pupillam odlučila je integrirati eZdravko, napredni CRM sustav posebno razvijen za zdravstveni sektor, kako bi riješila ove izazove. Implementacija eZdravka omogućila je poliklinici da objedini sve operativne procese i unaprijedi kvalitetu usluga.

..

Dosadašnji izazovi

Poliklinika je koristila dva različita CRM sustava za praćenje podataka o pacijentima, što je rezultiralo razdvojenošću podataka i dupliciranim informacijama. Ovaj problem doveo je do dodatnih troškova i gubitka dragocjenog vremena u traženju točnih informacija. Zbog nedostatka centraliziranog sustava, pristup povijesti bolesti i terapija pacijenata bio je otežan, što je usporavalo proces donošenja odluka i pružanja personalizirane skrbi. Pacijenti nisu imali mogućnost samostalnog rezerviranja termina online, što je dodatno opterećivalo administrativno osoblje i smanjivalo zadovoljstvo pacijenata. Postojao je nedostatak jasnog upravljanja pristupom podacima po pojedinom odjelu i djelatniku, što je predstavljalo sigurnosni rizik i ograničavalo efikasnost rada.

..

..

eZDRAVKO rješenja

eZdravko je omogućio unifikaciju svih povijesnih podataka o pacijentima u jedan sustav, eliminirajući potrebu za korištenjem više CRM-ova. Sada su svi podaci dostupni na jednom mjestu, što smanjuje administrativne troškove i povećava brzinu pristupa informacijama. Zahvaljujući centraliziranom sustavu, svi kartoni pacijenata i povijesni podaci sada su lako dostupni i jednostavni za praćenje. Liječnici mogu brzo i učinkovito donositi odluke na temelju potpune povijesti pacijenta. Implementacijom modula za online rezervaciju, pacijenti sada mogu samostalno zakazivati termine putem interneta. Ova funkcionalnost smanjila je opterećenje administrativnog osoblja i povećala zadovoljstvo pacijenata. eZdravko je omogućio detaljno definiranje korisničkih rola i razina pristupa podacima, čime je osigurana sigurnost i privatnost podataka, a ujedno je optimizirano poslovanje svakog odjela unutar poliklinike.

..

Rezultati

Integracija svih podataka u jedan CRM sustav eliminirala je duple troškove i smanjila vrijeme potrebno za pristup informacijama za 40%. Jednostavan pristup svim potrebnim informacijama omogućio je liječnicima brže i preciznije donošenje odluka, čime je povećana operativna učinkovitost poliklinike. Uvođenjem online rezervacija, pacijenti su dobili veću fleksibilnost u zakazivanju termina, što je značajno povećalo njihovo zadovoljstvo uslugama poliklinike. Upravljanje korisničkim rolama osiguralo je da su podaci o pacijentima dostupni samo ovlaštenom osoblju, čime je povećana sigurnost i smanjeni rizici od neovlaštenog pristupa.

..

Zaključak

Poliklinika Pupillam je, uz pomoć eZdravko CRM sustava, uspješno riješila izazove s fragmentiranim podacima, neujednačenim vođenjem kartona i neefikasnim upravljanjem resursima. Centralizirani sustav za upravljanje pacijentima i optimizacija operativnih procesa omogućili su poliklinici da podigne razinu svojih usluga i unaprijedi poslovanje. eZdravko se pokazao kao ključno rješenje za modernizaciju i povećanje efikasnosti zdravstvene ustanove.