Zatražite ponudu i dogovorite besplatnu prezentaciju.

Korištenjem ovog obrasca prihvaćate da ste upoznati s pravilima o privatnosti i da prihvaćate prikupljanje i obradu osobnih podataka danih u obrascu bez kojih vaš zahtjev u obrascu ne može biti ispunjen.

Prilagodit ćemo prezentaciju vašim trenutnim potrebama i odgovoriti na sva vaša pitanja. Pripremite se da vidite kako sustav funkcionira!

Naslovna FAQ

Često postavljena pitanja

  • Što je eZdravko?

    eZdravko je napredno tehnološko CRM (Customer Relationship Manager) rješenje razvijeno posebno za privatne poliklinike. Omogućava centralizirano upravljanje podacima o pacijentima, zakazivanje termina, praćenje povijesti liječenja, komunikaciju s pacijentima i vođenje marketinških aktivnosti.

  • Koje su glavne prednosti korištenja eZdravka?
    • Odobren od medicinske struke: Razvijen u suradnji s doktorima specijalistima.
    • Jednostavnost pristupa: Web aplikacija dostupna na bilo kojem uređaju putem web preglednika.
    • Personalizacija skrbi: Omogućuje prikupljanje i analizu podataka za pružanje personalizirane skrbi.
    • Poboljšana komunikacija: Automatizirani podsjetnici i poruke za pacijente.
    • Efikasno upravljanje terminima: Automatizacija i optimizacija rasporeda i resursa.
    • Povećanje zadovoljstva pacijenata: Praćenje povratnih informacija i prilagodbe u pružanju usluga.
    • Korisnička podrška: Dostupna 24/7.
    • Integracija s drugim sustavima: Kompatibilan s EHR, laboratorijskim sustavima i sustavima za naplatu.
  • Tko može koristiti eZdravko?

    eZdravko je namijenjen svim privatnim poliklinikama, bez obzira na tip medicine, veličinu ili broj djelatnika.

  • Kako eZdravko pomaže u svakodnevnom poslovanju?

    eZdravko centralizira upravljanje podacima o pacijentima, automatizira administrativne zadatke, poboljšava komunikaciju i omogućava optimizaciju resursa, čime se smanjuje administrativno opterećenje i povećava učinkovitost.

  • Je li eZdravko siguran za korištenje u skladu s GDPR-om?

    Da, eZdravko osigurava sigurno pohranjivanje podataka i usklađen je s GDPR propisima. Korisnici mogu odabrati između implementacije u Cloudu ili na privatnoj infrastrukturi.

  • Kako se eZdravko integrira s postojećim sustavima?

    eZdravko se može integrirati s različitim sustavima poput elektroničkih zdravstvenih kartona (EHR), laboratorijskih sustava i sustava za naplatu, omogućujući centralizirano upravljanje podacima.

  • Koje su uštede pri korištenju eZdravka?

    Korištenjem eZdravka smanjuje se potreba za više različitih IT rješenja, smanjuje administrativno opterećenje i omogućava bolje praćenje financijskog poslovanja poliklinike.

  • Koliko eZdravko poboljšava poslovanje poliklinike?

    Prema podacima, eZdravko smanjuje administrativne zadatke za 30%, povećava zadovoljstvo pacijenata za 25% i smanjuje broj propuštenih termina za 40%.

  • Kako mogu pristupiti eZdravku?

    eZdravko je web aplikacija kojoj se može pristupiti s bilo kojeg uređaja putem internetskog preglednika, što omogućuje pristup podacima s bilo kojeg mjesta i u bilo kojem trenutku.

  • Kakvu korisničku podršku pruža eZdravko?

    Naša korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu kako bi odgovorila na sve vaše upite i pružila potrebnu pomoć.

  • Da li je moguća integracija s postojećim softverom poliklinike?

    eZdravko je visoko integrabilno softversko rješenje koje se može integrirati s drugim softverskim rješenjima koristeći API metode ili ako je potrebno koristeći druge integracijske metode kako bi se 2 softvera povezala.